CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 25 أكتوبر 2008

واخيرا رجعتلكو تانى





(ياااااااااااة انا بجد مش مصدقة نفسى ..معقول انا قاعدة على النت تانى)

الحكاية وما فيها ان الكمبيوتر عندنا كان بايظ خالص

وبابا ماكانش ناوى يصلحة الا فى اجازة اخر السنة

علشان مذاكرتى وكدة يعنى بس طبعا وبعد الحاح شديد كل يوم ..

بابا اخيرا وافق انة يصلح الكمبيوتر

والله بجد انتو ماتتوقعوش انا كنت متدايقة قد اية وكل

لما تيجى مناسبة اقول ياااااة فينها المدونة دلوقتى

ويا سلام بقة لما اقعد افكر كدة وييجى فى بالى

موضوع بابقى هاتجنن واكتبة



كل الكلام دة مش مهم المهم ان روح الاسلام رجعت تانى

وطبعا مش راجعة فاضية كدة

انا راجعة ومعايا مجموعة مواضيع

قاعدة بفكرلكو فيها طول فترة غيابى دى

على العموم استنونى

ويارب المواضيع الجديدة تعجبكم..

23 اللى شرفونى:

Abdallah Hosni يقول...

Welcome Baaaaaaaack

اخيرا حمدا لله على سلامة النت

............
وطبعا مش راجعة فاضية كدة
انا راجعة ومعايا مجموعة مواضيع

............

مستنييينW8

غير معرف يقول...

يااااااااا انا والله بجد مش مصدقة نفسى معقولة بابا وافق يصلح الكمبيوتر ومش مصدقة كمان ان انا قعدا ادام الكمبيوتر دلوقتى


حمدالله على سلامة النت وعلى رجوعك للمدونة انتى كمان وان شاء الله احنا مستنيين مواضيعك اللى دايما بتكون جامدة مووووووووووت

اختك سمية(شهيدة الاسلام)

روح الاسلام يقول...

3abdallah 7osni
الله يسلمك يا عبدالله وان شاء الله مش هاخلليكو تستنونى كتير انا هانزل بوست جديد قريب جدا ان شاء الله..

روح الاسلام يقول...

(شهيدة الاسلام)اختى
اللة يسلمك يا جميل وان شاء الله هاكون عند حسن ظنك وهانزل مواضيع اتمنى انها تعجبك((اصل انا عارفاكى لا بيعجبك العجب ولا الصيام فى رجب))هههههههه

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى هند
مع انى اعتزلت التدوين الفترة اللى جاية دى
بس انا طبعا مش اقدر افوت المواضيع بتاعتك يا باشا
ان شاء الله في انتظار المواضيع
و حمدلله على السلاااااااااااااااااااامة

و تحياتى
و تقبلى مرورررررررى

روح الاسلام يقول...

دوجة حبيبة قلبى
الله يسلمك يا حبيبتى وطبعا يا بنتى اتقبل مرورك انتى بتتكلمى ازاى بس ههههههههه وان شاء الله مواضيعى الجاية هاتعجبك يا قمر

DR.HAMAS يقول...

أهلا بيكى

و ربنا يجعل النت خير عليكى

و طالما انتى لسة صغنونة

أحب أقولك أرجوكى

حافظى على نفسك جدااااا

لأن النت بحر و الغرق فيه وارد

أسأل الله أن يحفظك

و أحيانا انقطاع النت بيكون خير



د.حماس

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
فى إنتظار مواضيعك الجديدة
تحياتى

روح الاسلام يقول...

dr.hamas
جزاك الله خيرا على النصيحة وماتخافش يافندم انا الحمد لله واثقة من نفسى جدا وليا هدف كبيير وهوة انى أوصل معلومات تنفع الناس بجد ويتغير على ايدى ولو واحد من مليار..يمكن حضرتك تقول انى لسة صغيرة على الكلام دة لكن اللى عندة هدف بيحققة حتى لو كان صغير.
على العموم جزاك الله خيرا على النصيحة للمرة التانية...

روح الاسلام يقول...

mohamed ghalia
الله يسلمك يافندم وان شاء الله المواضيع تعجب حضرتك

سمكه واحده يقول...

ماشاء الله عليكي انتي
انتي اللي زي العسل ومدونتك هي اللي تحفه بجد واله وافكار جميله وجديده
وحمدالله علي سلمتك ياقمر
ويارب نفضل عند حسن الظن وتبهرينا ببوستاتك الجميله اللي اكيد تنم عن شخصيه جميله ذيك

ربنا يبارك فيكي
تسلميلي
سمكمك

غير معرف يقول...

حمدالله على السلامة انت اما رجعت للتدوين قلتلك حمدالله على السلامة اما انا اما روحت السعودية مش قلتيلى حمدالله على السلامة .

احمد السعدنى احمد

روح الاسلام يقول...

سمكة وحدة
دة بعض ما عندكم يا فندم وبجد انتى مشرفانى هنا ويارب تفضل مدونتى كدة عجباكى علطول..

روح الاسلام يقول...

احمد السعدنى
اولا الله يسلمك..
ثانيا المفروض انى اقوللك حمد الله على السلامة لما ترجع من السفر مش وانت لسة مسافر على العموم تروحو وترجعو بالسلامة وسلملى على ماماتك اوى

3mr els3dany يقول...

الصراحة مدونة جميلة أول مرة اشوفها يعنى

حمدسا ع الحلامة

ويارب تكونى أحسن وأحسن


ملحوظة ::::

لو ممكن تشيلى الفريكشن ووردس (كلمة السر اللى بتظهر علشان التعليق يتكتب) يبقى كت خيرك اوى :))

سلام

3mr els3dany يقول...

احمد بيقولك عاوز الإيميل علشان اتمسح من

عنده

روح الاسلام يقول...

انا حر..
الله يسلمك وان شاء الله انا هاحاول اشيلها.وجزاك الله خيرا على الملحوظة..
وقول لأحمد انى هابعتلة ايميلى

3mr els3dany يقول...

هتعتهوله فييييييييييييين ؟؟؟

3mr els3dany يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
3mr els3dany يقول...

لايميل مش رادى يفتح اساساً

ضيفى الإيميل ده عندك

ahmed_love_zoro_2020@yahoo.com

اوك

إخوانى حتى النخاع يقول...

ألــــــــــف مبرووووك على العودة


وإن شاء الله الكمبيوتر ميجلهوش برد تانى :)


وإن شاء الله مستنين مواضيعك

اخووكى

روح الاسلام يقول...

انا حر..
لأ ما انا عندى ايميل أحمد هابعتلة علية..وباعدين ازاى ايميلى مش عندة وهوة أصلا ضايفنى عندة وهوة عندنا المهم انا هابعتلة الايميل تانى..

روح الاسلام يقول...

اخوانى حتى النخاع
الله يبارك فيك يافندم..وان شاء الله بعد كدة هابقى ادفى الكمبيوتر كويس علشان مايجيلهوش برد تانى ههههههههه