CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الخميس، 24 يوليو 2008

مدونتى..عندى أمل


وأخيرا مدونتى..(عندى أمل)

انا هافضفض وهاتكلم هنا كتير اوى

وعندى أمل كبير
فى ان كلامى دة هايعجبكو ان شاء الله
**************
انتظروووووووووووونى

9 اللى شرفونى:

انى احبكم فى الله يقول...

واو يا هند ايه الروعه دى وانا فى انتظار فضفتك الكثير ولكنى لا احب الكلام الكثير ولكنى منك اكيد هيكون خطير فى انتظار موضوعاتك اللى اكيد هتكون شيقه

لؤلؤة الاسلام يقول...

الحمد لله كان نفسي ابقى اول تعليق و بقيت الحمدلله و مبرووووووووووك على المدونة و هنستنااااااااااك ان شاء الله انتى بردو تستنينا ههههههه

روح الاسلام يقول...

ميرسى اوى ليكى يا رنا(انى احبكم فى الله) على الكلام الجميل دة وان شاء الله هاكون عند حسن ظنك

روح الاسلام يقول...

خدوجة انتى مش الاولى يا جميل رنا لحقت ترد قبلك بس ماتزعليش انتى الاولى فى قلبى على طول يا قمر ماتنسيش انك صديقتى منذ الطفولة هههههههههههه

انى احبكم فى الله يقول...

شكرا يا هند ويا خديجه انا الاولى

Abdallah Hosni يقول...

1000000000
مبروووووك ع المدونة

.((عندي امل)) اسم يوحي بالمدونة وشكلها جامد

مزيييييييدا من التقدم ياروح الاسلام

روح الاسلام يقول...

الله يبارك فيك وجزاك الله خيرا يا عبد الله على انك شفت المدونة وقلت رأيك فيها..

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ يقول...

جت يعني على البوست ده ومردش
يلا مع انها متأخره
بس الف مبروووك المدونه
جميله وكلها تفائل وأمل في الحياه

روح الاسلام يقول...

امير الهدوء

ميرسى ليك على زيارتك للمدونة وعلى تعليقاتك اللى منورانى فى كل مواضيعى